در رسانه/ دومین پیش نشست تخصصی حقوق شهروندی در بهزیستی آذربایجان غربی

دومین پیش نشست تخصصی همایش حقوق شهروندی با رویکرد حق سلامت و ارتقاء کیفیت زندگی ایثارگران در بهزیستی آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این همایش بر اساس مصوبات کارگروه علمی و اجرایی، به میزبانی اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی با همکاری بنیاد شهید استان برگزار شد.
این پیش نشست در خصوص یکی از محورهای همایش در مورد مناسب سازی فضای شهری و معماری بود و با توجه به اینکه بهزیستی به عنوان متولی اجرای برنامه‌های مناسب سازی در فضای شهری و از سازمان‌های پیشرو در پیگیری و اجرای حقوق معلولین است میزبانی این پیش نشست را بر عهده داشت.
 
  طلیسچی معاون اداره حقوقی و معاضدت قضایی اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران در خصوص محورهای همایش و چگونگی ارسال مقالات توضیحاتی داد. 
پروین محمدپوری مدیرکل بهزیستی استان به نقش و مسئولیت تمامی سازمان‌ها در خصوص این امر مهم اشاره و بر توجه و اهتمام ویژه به امر مناسب سازی تاکید کرد.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه نیزدر خصوص محور همایش نظرات تخصصی خود را ارائه و رئیس جلسه از همه شرکت کنندگان خواست اطلاع رسانی لازم در خصوص همایش و ارسال مقاله انجام گیرد.

کد خبر 116741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد